21 års erfaring som tekstforfatter og kreativ leder. Vært kreativt ansvarlig for norske og internasjonale annonsører som American Express, Avis, Dagbladet, DnB, Forsvaret, NHO, Telenor, Djuice, Talkmore, Nordea, Tine, RiksTV og Peugeot ++. For disse og andre har jeg vunnet en rekke priser i alle store nasjonale og internasjonale reklamekonkurranser.
Priser
HYPER
Hyper awarded second best digital agency in Norway 2015 (Byråtaggen)
and most awarded agency at Gulltaggen 2017.
Awards:
Stella: Grand Prix for Norwegian Armed Forces, #verdtåforsvare
Stella: Gold for Norwegian Armed Forces, #verdtåforsvare
Gullblyanten: Bronse (audio), diplom i Integrert og diplom i håndverk for Teorisangboka, Gjensidige
Gulltaggen: Gold in Best Campaign 2016 for Norwegian Armed Forces, itjenesteforNorge
Gulltaggen: Diploma for Norwegian Armed Forces, #verdtåforsvare
Gulltaggen: Diploma for Norwegian Armed Forces, Minus 5
Gulltaggen: Diploma for Norwegian Armed Forces, Forsvaret.no
Gulltaggen: Diploma for Gjensidige, Olsenbanden og jakten på utbytte
Sølvtaggen: Gold for Norwegian Armed Forces, itjenesteforNorge
Solvtaggen: Silver for Norwegian Armed Forces, #verdtåforsvare
Sølvtaggen: Silver for Gjensidige, Olsenbanden og jakten på utbytte
MMM: Bronze, Norsk olje og gass, Den nye oljen
MMM: Bronze, Røde Kors Secondhand, #LaDenVandre
MMM: Silver for Cubus, MyCubus 
Retailprisen: Silver for Dagbladet, Dagbladet Tilt
Retailprisen: Silver for Cubus, MyCubus
Gullbranson: Beste klipp og lyddesign for Sparebankene, Overskudd til å dele
The Lovie Awards: Shortlist Online Advertising: Mobile Advertising for KK.no
European Digital Media Awards: Gold in Best Digital Advertising Campaign for KK.no.
European Digital Media Awards: Silver Best in Lifestyle Website for KK.no
European Digital Media Awards: Best Lifestyle Mobile Services for KK.no
World Digital Media Awards : Gold in Best Digital Advertising Campaign for KK.no.
Kreativt Forum: Månedens jobb september 2016, Olsenbanden og jakten på utbytte, Gjensidige
Visuelt: Diploma for Gjensidige, Olsenbanden og jakten på utbytte
Visuelt: 2 Diplomas for Gjensidige, Teorisangboka
ANTI
Gullblyanten/The Golden Pencil: 2 diplomas for Anti Denim 666 Frames 
Gulltaggen (The Nordic Premier Digital Marketing Contest): Silver for Anti Denim 666 Frames 
DDB Oslo
• Social Media Awards: Gold in Best Campaign 2011 for Peugeot 508: Grains of Sand
• Solvtaggen: Silver for Peugeot 508: Grains of Sand
• Retail Awards: Silver in the category Best Launch for Peugeot 508: Grains of Sand
• Peugeot 508 Launch: Peugeot Norway's most successful launch ever. 
UNCLE GREY OSLO
• Awarded best creative in Grey EMEA by Grey Group Creative Council, 2010.                                                              • Uncle Grey Oslo ranked as best agency in Grey EMEA (Europe, Middle-East, Africa) by Grey Group Creative Council, 2010.
• Uncle Grey Oslo ranked as the World's third best Grey agency by Grey Group Creative Council, 2010.

4 Cannes Lions priser, 8 Eurobest priser, 6 Epica Awards, og 2 priser i One Show, 3 priser i New York Festivals, 2 priser i Cresta og Echo Awards. I tillegg kommer flere priser fra  Gullblyanten, Gulltaggen og Sølvtaggen-
JBR McCann
Gullblyanten, Max Marketing Mix, Echo Awards, and Guldäget.


Back to Top