Sølv i MMM og Sølv i Retailprisen
Cubus er en av Skandinavias største motekjeder. Når de skulle relansere seg selv, fikk vi i oppgave å utvikle et arbeidsverktøy som får 3000 ansatte, fra 350 butikker, i fem land til å jobbe sammen og bygge en felles kultur som skaper resultater. Lanseringen av MyCubus har vært så vellykket at Varner nå fortløpende lanseres MyDressmann, MyVolt, MyBikBok, MyUrban, MyWOW og MyCarlings til sine 11.000 medarbeidere i 8 land.
Casefilm:
THIS IS HOW WE DO IT:
Noe annet som fører til godt salg, er god opplæring. I Cubus har de utviklet 8 enkle prinsipper som de ansatte må trene på og vedlikeholde. Til MyCubus ble det laget åtte underholdene opplæringsfilmer som sørger for at alle i Cubus er topptrente og klare til å møte kundene på best mulig måte! 
Back to Top