Hi, I'm Frank.

Scroll down to see my work

Proviant - Internettmat til folket
Internett mat til folket
Teorisangboka* Kjøretips med melodi
Bronse i audio, diplom i håndverk og integrert i Gullblyanten. 2 diplomer i Visuelt.
Dagbladet - Virkeligheten overgår alt
Ny kommunikasjonsplattform, nytt slagord, ny kampanje.
Forsvaret : I tjeneste for Norge
Gull for beste kampanje i Gulltaggen. Gull in Sølvtaggen.
Minus 5
Diplom i Gulltaggen. Forsvarets mest sette film i sosiale medier med 1.500.000 organiske visninger på Facebook.
#Verdtåforsvare
Grand Prix og Gull i Stella, Sølv i Sølvtaggen, Diplom i Gulltaggen.
FORSVARET : ØYEBLIKK
Film rettet mot rekrutter
Anti Denim 666 Frames Art Project
Sølv i Gulltaggen. 3 Diplomer i Gullblyanten.
Norilia - Pure Nature Refined
Rebranding av Norilia for lansering i USA
Talen - RiksTV
Vi gir ekte fans mer av det de elsker
RiksTV lanserer VAR
Fra ide til film på en uke
ATEA - Teknologi. Av og for mennesker
Ny merkevareplattform for Skandinavias største IT-leverandør.
Johaug : Unstoppable
Nytt konsept, taggline og film
Olsenbanden og jakten på utbytte.
Sølv i Sølvtaggen, Diplom Gulltaggen, Diplom Visuelt, Månedens jobb Kreativt Forum.
RADIO TANGO: 20 TONS OF HEAVY METAL
Bronse og diplom fra Cannes Lions, 2 diplomer i Eurobest, Sølv i Gullblyanten.
Nye KK.no
Gull i World Digital Media Awards, Gull og Sølv i European Digital Media Awards, Shortlist i The Lovie Awards, og Google har laget case study.
This is how we do it - Cubus
Sølv i MMM og Sølv i Retailprisen
MyCubus
Sølv i MMM og Sølv i Retailprisen
#LaDenVandre for Red Cross Secondhand
Bronse i MMM og Facebook Europa laget case av kampanjen
Dagbladet : The Tilted Newspaper
Sølv i åpenklasse i Retail Awards
PEUGEOT: HOURGLASS ADSHEL
AD på Behance
PEUGEOT: THE WORLD'S FIRST HUMAN HOURGLASS
The most successfull launch in Peugeot Norway's 110 years history. Gull i Social Media Awards, Sølv I Sølvtaggen, Sølv I Retail Awards
Sparebankene : Overskudd til å dele
Beste klipp og lyddesign Gullbranson
THE ACCORDION WORLD CHAMPIONSHIP
Epica, Eurobest og New York Advertising Festival
DNT : HVOR HEN DU GÅR
Film laget av og med turfolkets egne opplevelser. Nyinnspilling av Norge i rødt, hvit og blått.
MONDELEZ: JOY DAY
HONCHO GIVES YOU THE FINGER CASE
Gull i Gullsnitt. Grey some selected work #5 (2011) AD hos Behance
PEUGEOT: ROAR LIKE A LION
The first competition on Facebook that used sound as a competitive element.
TALKMORE: CHEAP BUNGEE CORD
“Quirky spot. Quirky construction. Feels like a bronze”. Rob Schwartz, Chief Creative Officer of TBWA\CHIAT\DAY Los Angeles.
TALKMORE: CHEAP STOCKINGS
“You have taken a well known concept and made it bether”. Tim Mellors, Worldwide Chief Creative Officer, Grey Group.
TALKMORE: CHEAP BRAKES
When the french tv show Culture Pub presented the best in international advertising our Cheap brakes TVC for Talkmore was one of the selected once.
RADIO TANGO: R'N'R RADIO
One Show, Cresta, Eurobest, Epica, New York Advertising Festivals og Gullblyanten
AVIS "OLD SCHOOL"
3 diplomer Eurobest
NSBF: THE CITY IS YOUR PLAYGROUND
Diplom Cannes Lions
NSBA: THE CREATOR OF THE WORLD'S BEST SNOWBOARDERS
Diplom i Eurobest
NSBF: WE SUCCEED TOGETHER
GREY some recent work vol. 4
NSBA: SNOWBOARD EVERYWHERE
GREY some recent work vol. 4
ACTIVE CHILD AID: FAKE STREET CHILDREN
Media Lion i Cannes Lions
NBBL: ULYKKESFUGL
Advertising, Creative Direction, Retouching
TALKMORE : TELEFONKIOSKMANNEN
Norway's most loved and hated ad character.
AMEX: NO LIMITS
Sølv i Epica
Back to Top